LA LA LA LOVE

Idag stog det inget jobb på schemat och jag fick därför sova lite längre imorse, mkt skönt. Vid min sida hade jag niclas som försov sig både en och två gånger vilket resulterade i att han struntade i skolan och gjorde istället lilla mig sällskap. En mysig morgon :) Kom hem för bara en liten stund sen efter att vi varit iväg och ätit. Nu ska jag kurera mig i soffan framför tvn en stund medans jag väntar på att han ska träna klart för att sen åka hem till honom (: Mitt hjärta ska på kryssning imorgon och det känns faktiskt lite småjobbigt. En hel helg utan lille wille. Men.. får man aldrig för mycket av någon så skadar det aldrig att spendera fler nätter ihop ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0