00.57

Shu lu lu lu ..

Ligger nu här i min ensamhet och har fördrivit tiden med att titta på gamla avsnitt från big brother tiden 2006. Känns som att det snart är dags för lite underhållning i svensk tv igen, slänga in folk i bb huset kanske? Jatack (; Turligt nog slipper jag vänta länge på nya paradise hotel. Kan låta en aning löjligt, men nu råkar det ju vara så att jag faktiskt gillar dessa typer av program.. och att ensam mamma söker började igår gjorde ju inte saken sämre!^^

Annars idag har jag hunnit med att vara barnvakt åt världens sötaste systerson, vilket jag också ska vara både imorrn och på onsdag. Sicken snäll moster han har va! Hämtade honom på dagis redan vid halv två tiden. Han går på en småbarnsavdelning där alla barnen knappt kan gå, så jävla söta! Ge mig :D Så har jag tagit mig en vända hem till beccisen för lite qualitytime. Nu är jag hemma igen, och fick syn på att jag faktiskt fått mig både ett och två jobbmejl.. gissa om jag blir glad :D :D tell you later, för nu ska här sovas :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0