FREDAG

Nu har jag, efter ett par timmars letande lyckats söka mig ett antal jobb och det känns så här långt helt okej trots att man ibland får söka sånt man egentligen inte är så intresserad av. Så det  är väl bara att göra det jag gör varje dag nuför tin'.. att hålla tummarna.. Har inte så mycket att skriva om just nu då det inte händer alltför mkt i mitt liv för tillfället :P Jag sover ganska mycket och söker föbrilt efter ett jobb^^ Men igår vad jag för omväxlingsskull på en tvinspelning för Dagens Man med carolina gynning som programledare. Det är ett nytt dejtingprogram som kmr gå på 4an med start i oktober. Jag skrattade så mkt att jag nästan grät då kribbe, en vän, var en av dagens män :D vilken succé! Hur det gick får ni vänta att se med spänning (; Efter inspelningen åkte jag med becca hem och hade det lite mysigt med ganska otippat, GRÖNSAKER och dipp framför tvn ;D Fick mig även små söta samtal från flickorna från fotbollsskolan som jag var med och höll i i början av sommaren. Ha, dem är ju bara för söta dem.


och kvällen väntas nu spenderas med min kära niclas,
som förövrigt tog körkort i onsdags! :') <3

Postat av: Dagens Man

Hoppas du hade kul. Trevligt, och tack för att ni kom. Såg allt faktiskt hur du höll på ramla av stolen av skratt. Haha! Härligt!

2009-09-20 @ 01:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0