FUSKIS LISTA

Nämn något som gjorde dig glad igår?
niclas mysiga sällskap <3 
Vad gjorde du kl 8 i morse?
jag vaknade vid 8, men kunde gott somna om
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
sökte jobb på platsbanken
Det sista du sa högt?
jag sjöng i bilen :P
Vad har du druckit idag?
nu när jag tänker efter så, endast en enda klunk cola
Vad var det senaste du åt?
glass
Vad är det för väder hos dig just nu?
mörkt och blött
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej det gör jag inte
Sover du tungt?
ja oftast ialf
Mardrömmar?
nångång ibland ja
Har du något jobb?
nej inget fast :/ bara vikarie
Favoritlåt just nu?
pitbull - sexy bitch
Vad gör dig glad just nu?
telefonsamtalet med hjärtat mitt 
Favoritgodis?
choklad
Musik just nu?
ingen alls för tillfället
Sommarplaner?
inga alls just nu, men drömma kan man ju alltid
Morgon- eller nattmänniska?
nattmänniska
Bio eller promenad?
biomys helt klart!
Är du kittlig?
OM jag är :P
Snarkar du?
nej! inte populärt hos mig^
Stjärntecken, födelsedag?
stenbock, 23 december
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
oj? vet fan inte
Vad vill du jobba som?
vill jobba med barn :)
Stökigt eller välstädat?
lite småstökigt!
Gillar du att sjunga?
mja, men jag kan inte :P
Spelar du något instrument?
nej! men hade verkligen velat kunna spela gitarr
Vad längtar du mest efter just nu?
vill ha sommar igen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0