GODMORNING SUNSHINE

Även om det nu är så att dem allra flesta redan varit uppe i ett antal timmar så är det fortfarande morgon för mig. För är man som jag, arbetslös..  så får man sova lähänge.. faktiskt! Men strax ska jag iväg till arninge där becca väntar på att bli hämtad för att sen ta oss vidare till lucas dagis i åkersberga. Det blir till att sitta barnvakt ngn timme för oss, återigen. Idag är det ju fredag också, vilket egentligen inte gör så mycket skillnad, eller ingen skillnad alls med andra ord. När man går och såsar hela dagarna glömmer man lätt bort vilken dag det är när man vaknar till liv. Så vad som sker härnäst vet jag ikke ännu.



me and my love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0