LÅNG NATT

Igårkväll blev det förkrök hos hp innan det var tegel med brudarna som gällde :) Då jag är bankrutt trodde jag inte det skulle bli så speciellt onyktert vilket jag hade helt fel om. Tegel var hyffsat, dock inte så mycket folk men det kändes ändå rätt skönt att man föengångsskull kunde röra sig fritt därinne utan att känna sig instängd. Jag bjöds på både 1, 2 och 3 öl.. sen fick det räcka då vinet innan också kändes i huvudet. Så efter en bra kväll på tegel var det meningen att natten skulle sluta hos becca. Vi fick snällt skjuts dit. Väl på plats va vi hungriga och bestämde oss för att ta oss till mörby för att köpa oss lite gott :D vi två måste fan vara dem mest svagaste personerna när det kmr till onyttigheter^^ men iallafall.. i mörby var allt stängt så med lite tur kirrade becca en cykel som sen blev en mycket nära vän till henne under nattens gång. Vi parkerade oss utanför en statiolmack och satte oss i gräset för lite vila och käk (; Jag kom tyvärr sen på att jag hade ett jätteviktigt möte om inte många timmar alls, vilket gjorde att jag var tvungen att börja pallra mig hemmåt. Det gjorde ju inte saken bättre av att jag missade bussen med 2 sek.. Så det var bara för oss att börja knata mot mörby för att göra varann sällskap ytterliggare en timme innan min buss skulle gå. Var hemma strax efter fem imorse och skulle upp halv nio igen..zznark.. 

Skiiiiittrött tog jag mig upp för att plocka med mig papprena och så iväg till täbypedagogerna, som är ett huvudkontor för en massa förskolor.. hela 22 st. Så nu är jag uppskriven som vikarie, med andra ord vet man aldrig när dem ringer så det gäller att vara redo varje morgon. Lite drygt, men det ska bli skönt om det nu blir så. Väl hemma igen har jag legat död i soffan hela dan.

Postat av: Kribbe

Hahahaha! Du har inget minne av att du ringt mig några ggr inatt. Vi skulle ju ses i Danderyd. Vettefan vad du höll på med hela natten men du gör ju mig orolig när du sen bara försvinner sådär efter att ha varit ute å snurrat. Aja tur att Rebecca stog i Mörby och kunde berätta att du satt på 690 hem. Haha! Och nästa gång så ring för faan inte med dolt nummer. För det första så skrämde du slag i mig närt du väckte mig. Trodde jag hade försovit mig till jobbet. Och för det andra så kan jag ju inte ringa upp dig. Haha, härligt att det gick bra på mötet imorse iaf. Lycka till och ta hand om dej :D

2009-09-03 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0