LÖRDAG

Hejhopp! Just nu sitter jag med emelie och kollar lite tv. Vi väntar väl i stort sett på att hennes johan ska bli klar så vi kan ta oss till centrum. Det blev en tidig uppgång imorse då vi skulle till arlanda och hämta negrerna pappa och helena som precis kommit hem från turkland. Lite smått avis sådär.. Hade inte suttit fel med en utlandsresa nu, det är ju fan storm ute trots att det är fint väder och solen skiner. Men det är väl bara att gilla läget för det lär ju dröja ett bra jävla tag innan man kan unna sig ngt sådant då jag inte riktigt har ekonomin på min sida..

Men nu är det dags att börja rulla. Hjärtat kmr snart och joinar oss också. Jag blir så glad av hans närhet. Det är läskigt att man kan känna så starkt för någon att man vill ha personen i fråga hos en hela tiden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0