SEN EN TID TILLBAKA. EN LÅT SOM BRÖR.



Det är läskigt hur en låt kan få fram så många olika känslor hos en. Minnen, tankar & drömmar. Den här låten med Melissa Horn, var en låt som alltid spelades av mig när jag var en ledsen person. Den stämde så bra in på mig vilket gjorde att jag snabbt kunde relatera till den. Jag får alltid fram samma tanke och samma bild när jag hör den. Det känns inte alls som att det var speciellt länge sen, och allt är så jävla overkligt för mig. Det är så annorlunda nu från då..
Jag ryser, men om det är av obehag eller en skön känsla, vet jag inte? 

 Fan va fort det har gått...
...ska man skratta eller gråta!?

Postat av: -

jag minns verkligen när du var som ledsnast.. den annars alltid glada och spralliga lilla maria.. du är inte längre den du var innan allt de där du gick igenom ett bra tag... du är en så söt tjej! lycka till med allt!puss sötnos

2009-09-14 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0