SÖNDAG

Helt sluuuut. Som vanligt är det en sån där riktigt tråkig dag nu när det är söndag igen. Men jag har faktiskt haft en mysig sådan trots att jag inte varit den piggaste, för jag har ju trots allt fått spendera den med min pojke :) Var ute igår tillsammans med ett glatt gäng tjejer och bara det säger en hel del! :) Niclas kom och mötte upp oss för att sen ta mig hem till hans då kalla säng. För inte va det någon sommarvärme nånstans igår, frös fan ihjäl. Men inte dröjde det ngn längre stund innan man fick upp värmen bredvid den sötnöten. Fick skjuts hem idag fram emot kvällen, och kröp ganska snabbt upp i soffan framför tvn i väntan på pizzan. Sen var det bara att slå på tvn än en gång då ensam mamma söker stod på schemat (; Får la se när det är dags för mig att dejta kudden lite senare. Känns som att jag skulle behöva sova, men att jag däremot inte kmr kunna :/ jag fattar inte, det är ett mysterium det där..!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0