TISDAG

Idag har dagen spenderats med min kära vän, therese. Efter att vi gjort ett kort besök i skolan där alla söta 3or så gulligt satt och jobbade med sina företag, skjutsade vi hem calle och sen var det meningen att vi skulle förbi arbetsförmedlingen. Men inte hade dem öppet när man väl bestämt sig för att fiska lite vuxenpoäng. Typiskt! Vi styrde därför bilen mot täby c där vi delade på en nachotallrik och gick sen runt och kollade lite i alla dem älskade affärerna. Känns egentligen inge vidare att plåga sig på så sätt när man ändå inte kan plocka med sig något hem. Om man ändå var en rich-bitch! Kom hem lagom till middagen och efter det har det inte hänt så mycket mer. Kollad idol nyss, så jag hoppas jag kommer ihåg att kolla 22.40 när dem som går vidare presenteras. Lite av en expert på att glömma saker nämligen..

Imorgon har jag inga speciella planer om nu inte jobbet kallar såklart. Men annars tänkte jag göra ett nytt försök på arbetsförmedlingen. Men först ska jag ta mig en lång sovmorgon :) aah! Så ska jag väl besöka en förskola här i lindholmen för att lämna in ett CV. Tror det kmr kunna bli mycket jobb i höst för min del då jag står uppe på hela 23 dagis. Jag menar, folk är ju inget annat än sjuka varje dag där! Så det känns skönt trots att det går lite segt nu såhär i början..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0