April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Jaja, det där har man ju hört förr. Men idag har jag inte tänkt på att man kan luras, så fick mig 2 skitkorkade lögner presenterade för mig tidigare idag. Niclas berättar för mig att man kan ringa vem som helst på mobilen bara idag, utan kostnad. Coolt tänkte jag, då kanske man ska ta tillfället i akt och ringa upp ngn jäkel som inte har comviq eftersom jag typ aldrig ringer någon pga dåligt med pengar. Så bara minuten efter häver han ur sig att det hänt världens olycka på centralen imorse. "två pendeltåg har krockat i så hög hastighet att det ena tåget åkte upp på perrongen och skadade männiksor" Vad i helvete? Jaha, sorgligt tänkte jag.. Men det höll dock inte så länge, någon minut kanske sen så körde han den tråkiga meningen "april april..." Det var ju kul? Hm... :P Men i vilket fall som helt, så glad påsk på er allesammans! :)

Annars väntar jag just nu fortfarande på ett samtal av en ung dam.
Vad som sker ikväll är ännu planerat till 100.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0