En bra dag

Tummen upp för solen. Kom precis hem från jobbet där jag haft det rätt bra idag. Inga större bekymmer med barnen då dem bara var 12 stycken små sötnosar. Alltså typ inga alls tillskillnad mot vad det brukar vara. Vi spenderade förmiddagen ute i solen för att sen gå in och äta oss mätta på lunch. Pysslade ett tag inne och käkade sen lite mellis. Man äter hela tiden känns det som. Rullar ju hem. På eftermiddagen tvingade vi på alla barnen sina kläder för att återigen gå ut. Då fick jag sluta. Wiho. Trots att jag intallat mig själv att jag inte ska dricka någon cola på vardagar längre så sitter jag nu här, med ett glas påskmust. Inte bra. Men jag skyller på att det varit påsk och att påskmusten som aldrig annars brukar ligga i kylen inte får gå till spillo ;) Nu ska jag sätta igång att plugga lite. Hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0