Första skivan, check!

Igårkväll var det som sagt skiva. Jag vettefan om jag kan ge kvällen så mycket som ett godkänt ens. Det var lamt och inte alls som jag trodde att det skulle vara. Speciellt folk lite här och var, lokalen var inte alls bra och så var jag ju nykter. Har betydligt större förväntingar på nästa skiva som äger rum den 26e april. MEN, visst finns det alltid något som gör kvällen till liite lite bra ialf. Denna gång var det alla gamla godingar som man fick chansen att träffa igen. Härliga människor :) Så det ska vara för deras skull som jag ger kvällen betyget; G. Sen så ska therese ha mycket cred för att hon körde. Det var riktigt skönt att slippa åka kommunalt hela vägen hem till vårat lindholmen. Vi fick med oss två pojkspolingar också som gjorde bilfärden (; Var hemma vid 2 och dök då medsamma ner i säng och somnade gott. Imorse var jag väldigt seg. Jag hatar att vakna upp förkyld, när huvudet är sådär tungt och näsan täppt. Så idag har jag bara tagit det lilla lugna. Pluggat lite, kollat tv och käkat en jäkla massa mandariner. Det ni. Nu står maten snart på bordet här hemma. Lär bli ett par timmar till framför denna burk sen då inga andra planer väntar.


Postat av: Anonym

gud va söt :)

2010-04-15 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0