Gratis spotify premium

Jag hatar när folk lägger in länkar som man ska trycka sig in på för att göra något så att den personen i sin tur får tillgång till massa grejer osv.. Men den här gången är det en aning annorlunda. Vem vill inte ha spotify premium gratis liksom? Ingen reklampaus, bara musiiic :) Jag har inte det och har inte heller tillgång till någon annans inloggning, därför valde jag att offra mig ett par minuter för att svara på ett par frågor för att få programmet gratis. Du får även det du själv om du klickar in dig på den här länken och gör som det står. Jag måste nämligen värva 6 vänner så det vore ju vänligt om ni ställde upp. Kom iiiigen. 

Håll musen under denna textrad så kommer länken ni ska klicka er in på upp:
http://www.gratispremium.com/?ref=129363


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0