Helgen!

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg här på bloggen när sidan plötsligt inte vill visas. Typiskt. Men inte är jag förvånad då internet har varit så jävla kasst dem senaste veckorna. Gah! Så för att berätta om helgen lite kort; den mesta tiden har jag tillbringat i sollentuna. Vi har hunnit lira lite golf, kollat fotbollsmatch i iskall kyla, kramats och kollat film :) Det krävs inte så mycket för att man ska ha det bra med världens bästa pojkvän <3 Men nu är jag hemma igen och ska strax sätta igång att plugga lite. Ska försöka att inte somna framför tvn som alla andra dagar då jag har bestämt för en tidig kväll. Imorgon väntar jobb och troligtvis bio senare fram emot kvällen. Vi hörs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0