Hemma för en stund

Det blev inget jobb idag. Jag och niclas vaknade upp runt 11, åt lite frukost och bäddade ner oss framför tvn igen. Det har varit en riktig slappar dag. Fredagsmys helt enkelt. Mådde sådär när jag skulle åka hem för att lämna bilen som mamma behövde. Jag frös och humöret var inte på topp, och att det regnade gjorde allt bara ännu gråare. Kom innanför dörrarna hemma och möttes av en kille som alltid är glad. Piggelin i högsta hugg och strax dags för att bygga med lego. Humöret är snart tillbaka på toppen igen. Om en stund ska jag ta tåget mot mörby där niclas hämtar mig för att ta oss tillbaka till honom. Vi ska äta mat med hans föräldrar senare ikväll och sen har vi förhoppningsvis hittat oss en film som går att se. Men innandess ska det hinnas med att vara barnvakt en stund när syster åker för att handla. Mycket mysigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0