Idiot x 2!!!

Fan va trött jag blir på äckliga människor alltså! Jag är less på att höra skiten. Speciellt när man bli uppringd av någon jävla subba som tror sig vara någon. En subba som bara verkar vara ute efter att såra. Eller om man får reda på att det pratas bakom ens rygg om något som den här personen inte råkar ha ett jävla skit med att göra. Jag kräks på er.

Postat av: Rebecca

jag ska ta reda på vem fittan är, om jag så måste gå och hota alla jävla brudar hon har nämnt i sina samtal, för någon måste ju veta vem det är. och när jag får reda på vem det är så ligger hon jävligt risigt till... det är bara fega idioter som avundas ditt liv och din relation till niclas som beter sig på det sättet när de själva inte kan få det som dem drömmer om, äckligt!

2010-04-21 @ 17:35:30
URL: http://beccape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0