Inte sista gången

Så var jag återigen hemma. Nu känns det sådär himlans skönt efter en rejäl promenad, för det var just vad det blev också. Till en början var vi lite skeptiska då ingen av oss hade så jättevarma kläder på oss. Men inte blev det till något större problem inte. Det var snarare riktigt behagligt! Stegräknaren var på och jag kan nu bocka av den första av många promenader framöver ;) Nu tänkte jag strax krypa till sängs och somna till en film. Imorgon väntar en träff med becca. Det pratades om att vi troligtvis ska förbi bella och en gammal classmate till mig för att kolla in lägenheten. Se där, tjejen som inte fyllt myndig ännu har flyttat. Eller ja, pojkvännen har flyttat. Men vi vet ju hur det brukar se ut då ;) Det kanske är dags att själv börja tänka ett steg längre? Nej usch så jag pratar, tiden går alldeles för fort. Nu ska vi vara glada för det lilla vi har så länge det varar :D Men visst är man allt sugen... Godnatt på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0