Min andra halva lämnar sverige

Godmorning sunshines! :)

Själv har jag hunnit vara vaken ett tag nu. Vaknade upp som en riktig tröttis, men då jag hade tagit på mig ansvaret att få niclas till arlanda så var det bara att kliva upp. Vad gör man inte för den killen? Så nu är jag ganska nyligen hemkommen från arlanda. Niclas flyger nämligen till turkiet på träningsläger idag. och gissa om jag saknar gulleponken redan nu? Gud vilken mes jag är, jag vet. Men va tusan! Är man kär så är man ;) Men då min vecka är fylld med jobb så ska det nog gå ganska snabbt ändå. Hoppas... 

Annars är planerna för idag inte många alls. Det vankas påskmiddag med nära & kära här hemma senare idag så jag blir nog hemma faktiskt. Funderar på att kanske ta en tripp till täby c strax vilket jag egentligen inte borde. Har inte dem pengarna just nu. Så jag får väl försöka underhålla mig på annat sätt så suget efter lite shopping avtar ;) Hörs senare! Puss på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0