Min baby kommer hem!

Tidigare idag slocknade jag framför tvn i ett antal timmar. Det gick så långt att mamma fick komma och väcka mig så jag skulle hinna få i mig någon mat innan det var dags att lägga sig för dagen igen. Så jag släpade mig upp och åt min mat som bestod av fiskbullar, vilket vi självklart fick på förskolan idag, men yähäs. Strax efter det var det meningen att jag skulle tagit en promenad med therese men pga mitt tillstånd så pallade jag inte det. Så jag satte mig ner och tog tag i lite plugg. Så nu var det fixat. Men egentligen borde jag ligga i sängen nu och redan ha somnat, men jag är inte ett dugg trött. Attans då. Hur ska detta gå? Jag får helt enkelt göra mig trött genom att låta niclas springa runt i mitt huvud och på så vis somna in väldigt gott (; han kommer nämligen hem imorgonbitti, så efter jobbet får jag träffa honom :D känner mig som ett barn på julaftonsmorgon trots att han inte varit borta någon längre tid. Min lycka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0