Mys i vårsolen

När telefonen ringde imorse möttes jag av en pigg becca på andra sidan. Hon fick mig upp på benen för att börja rulla mot henne. Hon skulle iväg på en arbetsintervju som jag körde henne till. Satte mig i solen och väntade för att sen köra vidare mot lite olika bra ställen att dela ut Cvn på. Så jag är nöjd över vad jag lyckats göra idag :) För att belöna oss lite gled vi in på systemet och köpte oss en varsin öl och sen lite donken mat för att sätta oss i en park o ha det mysigt i solen. En bra dag. Annars springer folket här hemma just nu runt som yra höns och har börjat göra sig iordning för skivan som äger rum senare ikväll. Familjen ska på middagen nämligen så jag själv ska strax luta mig tillbaka i soffan, ta mig något att äta och njuta av tystnaden ett tag till. Vi tjejer beger oss dit senare.





Efter att vi båda försökt oss på att öppna flaskorna med nycklar (;


Älskade underbara våååår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0