Mys

Det blev ett kärt återseende igårkväll. Min sötnos låg så sött och kollade på tv när jag kom. Många pussar och kramar blev det. Min gullegos!! och Imorse var det inte mer än rätt hans tur att ligga kvar under täcket medans jag var tvungen att dra mig upp. Jag var såhåå trött, ett tag iallafall. Men ganska så snart var jag på fötter igen och då också på ett rätt bra humör faktiskt :D Slutade redan kl ett. Åkte då direkt hem och har suttit framför burken och pluggat en hel del senaste timmen. Inte kul, men något som dessvärre måste göras. Ska lite senare bege mig mot sollentuna där jag ska träffa becca och hennes b-friend. Vi ska väl bara käka middag och hänga ett tag innan jag ska vidare till min kärlek. Jobb väntar imorgon igen. Sen vare äntligen dags för den efterlängtade helgen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0