Natti natti

Jag fryser, näsan rinner och halsen värker. Det är synd om mig, trots att jag får skylla mig själv då jag umgåtts med en dunderförkyld pojke dem senaste dygnen. Idag har jag inte gjort någonting speciellt heller vilket har resulterat i en ännu hängigare tjej. Har inte kunnat sitta ute då jag bara skulle bli sämre även om man ibland kan luras av solens fantastiska strålar. Hoppas på att må en smula bättre imorrn och att solen skiner då också. Men nu ska jag krypa ner i sängen alldeles strax. Dessvärre tror jag att det kommer ta sin tid innan jag lyckas somna. Det är tankar hit och tankar dit. Att jag ska lägga märke till minsta lilla :/ Det tar kål på hjärnan alltså. Aja, imorgon står det i vilket fall som helst fler punkter på listan. Tanken är att jag ska träffa becca på dagen. Vad vi ska hitta på får vi se då. Men jag måste iväg och lämna in den förbaskade mobilen någonstans där dem kan hjälpa mig att ta reda på vad felet är. Knapparna lyser nämligen nonstopp och det gör att batterierna är slut efter bara någon timma, mycket mystiskt det där. Senare på kvällen vankas det skiva. Den första jag går på för i år. Nostalgi. Denna gång är det lillesyrrans klass om ordnar kalaset. Men nu får ni ha en härlig dejt med kudden allesammans! Godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0