Hola amigos!

Igår åkte jag hem till niclas efter jobbet och tog det lugnt ett tag innan vi bestämde oss för att åka in till stan och se på bio. Vi såg the bounty hunter, som jag tyckte hade kunnat vara bättre. Men mysigt vare. Idag har jag jobbat och även haft orken att sen sätta mig och gör både 1 och 2 arbeten. Duktigt! Så nu har jag lite ledighet från plugg, igen. Mycket skönt må jag säga. Men efter jobbet blev det inte hemmet som väntade direkt utan därifrån åkte jag och hämtade upp becca för att ta oss två till stinsen där vi köpte en outfit till henne inför skivan som är imorgon. Min är ordnad. Jag vet att jag hade lovat mig själv att bara gå på två skivor då jag inte har pengar för en tredje egentligen. Men nu är det bestämt, och temat är djungel. Sen bar det av vidare till pappsens jobb för att få dem önskade sommardäcken på där jag möttes av en kille i dörren som jag inte kände igen, men som var en kopia av min farbror som jag väldigt sällan ser, aha min kusin tänkte jag! Gash, det var väl runt en sisådär 7-8 år sen jag såg honom sist. Skrämmande hur vi alla åldras. Vi känner inte varandra vilket resulterade att vi knappt vågade ha den minsta ögonkontakt. Snyggt! När jag blir stor ska jag banemej hålla ihop släkten, det är ju en sak som är säker.

Imorgon jobbar jag igen och sen blir det fort hem för att dra ihop grejerna till skivan innan jag drar mig mot sollentuna och becca igen. Väl där blir det troligtvis förkrök med ett par goa gubbar innan vi börjar röra oss in till staden. Nu ska jag strax ta en dusch och bara ta det lugnt en stund innan min nickepicke kommer för att göra mig sällskap resten av kvällen :)

Postat av: Rebecca

ja du får fasiken lägga på några kol i morgon ;)

2010-04-21 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0