Påskägg

Påskmiddagen är avklarad. Folket är kvar och har bänkat sig framför tvn för att kolla på mora träsk sånger. Inte något som är så vanligt kanske, men då vi precis fått våra små påskägg så finns det en liten sötsak här hemma som är väldigt glad över en av presenterna. Lucas har fått sig en DVD med bara mora träsk sånger. Nu ska här dansas ;) Själv fick jag lite annat smått & gott som alltid behövs men som man däremot aldrig orkar lägga pengar på, så det tackar man för. Fick mig även ett par skor som inte såg bra ut för fem öre på min fot så dem hade jag tänkt åka och byta redan imorgon. Har fått syn på ett par till skor som ska få komma hem till mig. Lite shorts och annat fint får gärna också pryda min garderob för att invänta sommaren tillsammans med mig :)

Fick nyss sms av niclas. Bara ett litet sms från honom får mig att le innan jag ens hunnit öppnat upp det för att kolla. Den loppan har kommit fram nu iallafall. Men visst hade det varit bättre om han fanns här hemma ;)


Postat av: :)

berätta hur ni blev tillsammans? ställt den frågan i ett tidgare innlägg :))

2010-04-03 @ 18:51:11
Postat av: Anonym

ja de skulle vara kul att veta:) följt din blogg ett tag nu...

2010-04-05 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0