Som liten ville jag faktiskt bli bandyproffs för ett tag (;

Niclas lämnade mig tidigt imorse för fotbollsträning. Jag somnade om och vaknade senare upp till en tv som stod på. Det var innebandy final. Wiho, eller? Nej inte min grej dehär med sport på tv alltså. Men då jag inte orkade släpa mig till vardagsrummet och byta kanal fick det duga för en stund. En riktig rysar match såhär långt och det visade sig att jag knappt kunde gå däifrån när jag väl fastnat. Men nu står tvn på i bakgrunden istället, måste ju följa den hela vägen till slutsignalen :P Mål hit och mål dit med bara minuten kvar, det står lika. Kul :D Om någon timma blir det en träff med niclas igen, där jag misstänker att det bjuds på hockey. Men fram tillsdess, blir det bandyy.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0