Stört sugen på att skaffa en tatuering!





Riktigt snygga tatueringar. Gillar båda skarpt. Har varit inne på att göra mig en tatuering i nacken väldigt länge nu. Men även den första tatueringen precis nedanför var också himlans fin. Jag kan inte bestämma mig!? Men en tatuering är något jag vill göra snart. Det ska vara en kort text med fin stil, inget mönster. Det störta problemet är bara att jag är så fruktansvärt feg och rädd för smärta lika mycket som jag är rädd för att ångra mig. Jag är en mes.

blev lite småkär i denna också...

Postat av: Amanda

håller med dig! riktigt fina tatueringar! vill själv skaffa mig en och har planer på att göra en liknande som du lagt upp på bild längst ner. men alla va fina :):)

2010-04-28 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0