Torsdag

Imorse tog jag mig en skön sovmorgon och vaknade till liv när solen tittade fram. Det var riktigt behagligt ute för en stund idag. Tydligen regnade det när jag låg och snoozade och om väderprognosen talar sanning ska det även komma regn i helgen också. Inte okej. Men i vilket fall som helst så klev jag upp i lugn och ro och gjorde mig lite frukost förengångsskull. Det blev mannagrynsgröt, min favvogröt :) Sen rullade jag mot täby c där det inhandlades några välbehövliga t-shirtar och en bikini. Jag får unna mig ibland och idag var en av alla dagar. Lite senasre ikväll får jag sovsällskap av min bästa pojke men fram tillsdess har jag inga fler planer för idag. Valborgsplaner finns det inga heller. Högtiden verkar har dött ut för att vakna till liv igen när man fått sig egna små knoddar!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0