Bläääää

Gaaah! Jag blir så jäkla trött på mig själv. Jag bestämde mig för att försöka lägga mig tidigt idag, men även om jag är cp trött så kan jag inte sova. Jag fattar inte???! Har haft väldiga problem med sömnen de senaste dagarna. Okej att klockan inte har hunnit bli sådär jättemkt ännu. Men jag vet precis hur det kommer bli. Jag kommer att kolla på klockan en sista gång runt 4, halv 5 och så är jag sjukligt trött imorrn vilket kmr resultera i att jag ligger kvar i sängen hela dagen. Det spelar ingen roll om jag stänger av datorn, släcker ner och stänger av tvn för att blunda så hårt jag bara kan. Jag kommer ändå på mig själv tillslut med att ligga och stirra upp i taket och med huvudet fullt av tankar som gör att jag får ont. ont. ont. ont. Fan! Jag kan inte sova själv. Jag vill inte sova själv.
Postat av: C

jag kan komma och sova med dig:)

2010-08-31 @ 01:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0