Cola går alltid ner

Jag känner ingen hunger längre. Två glas cola är det enda som hamnat i magen på 2 dagar, och då light dessutom. Det är märkligt hur allt kan vända då jag vanligtvis är en matglad tjej som gillar allt sött man kan komma på :P Så kanske är detta något positivt för stunden även om det inte är av någon bra orsak som det har blivit såhär. Men men, vi får la se hur det utvecklar sig. Kanske är jag megahungrig imorgon?

Annars så blev jag nyligen bjuden på någon slags dejt. Haha, det var ett tag sen man sysslade med sånt. Det var en fin tanke, men då jag hade behövt åka till ett landställe och sen sova där också så tackade jag snällt nej. Men kanske att man hade behövt komma bort för att tänka på lite annat? Det var ju trots allt en fest som skulle hållas. Men aja, en annan gång kanske. Nu ska jag istället strax hoppa in i duschen och sen ska jag möta upp två snyggingar. Det blir en helkväll, men jag är säkerligen tillbaka inatt eftersom min sömn inte är den bästa just nu. Puss puss :)  


hunken henrik lundqvist dejtar jag mer än gärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0