den som påstår att pengar inte gör en lycklig är inte frisk nog.

Så sant som det är sagt. Slog precis in min kod till min internetbank på min älskade svarta dosa. Väl därinne blev mina ögon en aning större och hakan satte sig lite längre ner. Jag hade pengar! Wihoooo :D Inte superduper mycket, men jag hade pengar! Hade fått skattepengar tillbaka och hälften av mitt studiebidrag hade kikat in på kontot. Gissa om jag blev glad :D Resten kommer på onsdag och då ska jag handla kläder. Sha la la la laaaa. Det kunde inte kommit lägligare då jag ska käka med två finfina tjejer ikväll för att sen göra dem sällskap ut på la krogen i stan :) Kan inte komma på sist jag var ute i stan?! Men tro't eller ej så är jag ingen krogmänniska. Jag gillar att ha det mysigt, ta ett glas vin och umgås. Spendera tid med vännerna på annat sätt. Men jag tankar inte nej till en riktigt bra hemmafest. Det har däremot alltid varit min grej ;) Men ikväll tror jag det blir riktigt kul. Man får aldrig tråkigt med dessa två nötter! Hoppas ni får en lika bra lördagskväll som jag. Kram och puss på er alla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0