Första natten ensam på mycket länge

Guhud, så trött jag är.. men jag har haft det bra idag tillsammans med beccabus. Även igår ;) Vi vaknade upp här hemma på soffan och kände oss inte helt okej. Men vi styrde bilen mot centrum och fick i oss lite frukost. Hem igen och degade ner oss i soffan i stort sett hela dagen fram tills nu. Jag körde precis hem flickebarnet till far sin. Fick förfrågan om att gå ut och gå, men nej jag är inte på humör. Alldeles för trött också för den delen. Jag stannar hemma och kollar på ytterliggare ett avsnitt av paradise. Passar mig bättre just nu. Inga fler planer för kvällen så jag ska ta mig en dusch och krypa ner i soffan och bara vara. Dock har det gått och blivit på tok för mörkt här i huset så innan jag gör det skönt för mig ska jag tända alla lampor och skruva upp tvn lite. Det är så tomt och tyst annars, kusligt på ngt vis. Det är inte min grej att vara ensam.... och om allt går som det ska är det dags för oss stockholmare att visa vad vi går för. Ett par skåningar kan nämligen vara påväg hit redan imorgon. Kan bli kul.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0