Fredag

Gokvällér på er! Igår hade jag och mitt hjärta 1 år tillsammans. Vi hade ingen ork att göra ngt på dagen utan bestämde oss istället ganska sent för att gå på restaurang inne i stan. Det blev slutligen en 3 rätters på cypern, riktigt gott! Det blev en lyckad kväll, och jag tackar gudarna för världens finaste pojke. Idag har vi tagit det lugnt. Mannen är på träning just nu och jag kollar lite smått på em i simning. Många finaler med svenskar nu, kul. Senare ikväll har vi inte heller några bestämda planer. Förhoppningsvis blir det en film som jag vill se :) Imorgon däremot, så ser planerna ut som så att jag ska hem till sandra som bjuder på kräftskiva. Så som jag längtat efter att få äta kräftor och så som jag ser fram emot att få träffa många kända ansikten igen. Hoppas på en bra kväll med härliga människor :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0