Lördag

Tjenixen. Har nyligen vaknat. Klockan ringde tidgare imorse redan vid 10.30 då det var meningen att jag och therese skulle åka och göra naglar i sollentuna. Men då varken hon eller jag hade ngn bil så hoppade vi det så förhoppningsvis blir det så att vi gör det imorgon istället, om vi nu inte känner oss alltför bakis vill säga. Jag var snabb att ställa om klockan igen så jag fick ett par timmars extra sömn :) Annars var kvällen igår en mysig sådan. Slingade mitt hår, tog en tripp till både donken, såstaholm slott och sen vidare mot sollentuna för att därefter snurra runt ett tag i mörby. Ha. Var hemma igen strax efter ett och då dök jag raka vägen i säng. Dock tog det ett par timmar innan jag somnade vilket förklarar min trötthet idag.

Ska strax ta mig till centrum för att sola och hinna med systemet innan de stänger. Sen bär det av hem igen för en liten powernap kanske, för att sen åka in till stan och käka med tjejerna innan vi börjar korka upp inför kvällen som komma skall. Det blir en utgång i stan :) Jag hoppas ni får en lika bra dag som mig.

Kram på er.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0