Skärgården

Godmorgon :) imorse var jag uppe tidigt då jag skulle få skjuts hem av niclas i samma veva som han och en kompis till honom skulle iväg och spela golf. Igår tog vi det bara lilla lugna hemma framför en film. Jag älskar min pojkvän. Gästade tegel i onsdags tillsammans med becca och 3 skånepojkar som är uppe på besök. Mådde sådär dagen efter.

Senare idag bär det av ut till skärgården över helgen. Hemma igen söndag eller måndag. På tisdag är mitt sommarlov slut också. Så det blir till att åka in till stan på möte för att visa att jag lever och sen är det bara att sätta igång att göra arbete efter arbete igen. Jag är seg nu, så ska nog bara vila mig en stund framför tvn tills det är dags att börja packa iordning lite. Ha en bra dag! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0