ta mig ur denna mardröm.

Nu är jag hemma i sängen efter en mycket smärtsam dag. Jag och niclas gick skilda vägar tidigare idag. Vi är nu inte längre tillsammans. Finns ingenting att säga om saken mer än att jag är otroligt ledsen och är inget annat än det just nu. Jag trodde inte att det skulle hända nu, jag ville inte att det skulle hända nu, men mest av allt så ville jag aldrig att det skulle hända. Jag vill inget hellre än att ha han hos mig nu. Det är tungt. En del av mig saknas.  

Annars har min kära becca tagit hand om mig idag. Jag älskar dig! Sen var jag en kortis med therese och sandrew, fina tjejer <3 Men nu orkar jag ingenting. Jag vill bara bort! Ska kolla dagens paradise avsnitt och sen sova ihop om att vakna upp ur denna usla dröm. Natti
Postat av: -

nej. ni som var så jäklans söta tillsammans! har sett er nångång ihop....

2010-08-27 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0