Tråk

Det är nästa skrämmande hur länge jag kan sova nuför tiden. Okej att jag alltid varit morgontrött, men nu börjar det bli lite överdrivet kanske. Kan det ha något att göra med att jag inte har något liv om dagarna? Med andra ord, inge jobb, bara kompisar i min närhet som jobbar och inga ärenden jag måste springa?! Mjo.. visst kan det kan nog ligga ngt i det. Men jag klagar inte för tillfället. För nu ska jag lägga mig under täcket i värmen och kolla lite tv trots att jag vaknade för inte så länge sen. Egentligen har jag ett megasug efter att få shoppa. Så pengar, någon? 7 dagar till. Sen bliiire allt shoppiiiing :) Om en timma kommer min favorit hem från jobbet igen och om jag har tur så vill han kramas lite... pussi pussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0