Dagen före julafton

Just nyvaken av ett paketregn vid sängen. Känns alltid bra med presenter. Då känner man sig viktig. Finfina saker var det också men dock hade jag inte lika tur storleksmässigt i allt. Så det passar ju utmärkt att jag nu ska dra mig till täby. Bytdags och julklappsshopping i samma veva. Därinne möter jag upp becca också. Men något som däremot inte kändes lika finfint var lönen som kom idag. Alldeles för lite. Hade mina förhoppningar på mer. Men men, jag ska väl inte sitta här och hänga mer läpp över det då det är min dag trots allt. Ikväll kommer släkten och äter en massa gott med mig. Jag gillar min släkt. En liten sådan, men ack så underbara, släkt. Men nu ska jag ta mig upp ur sängen. Ha en mysig julstöksdag allesammans! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0