Om klappar ändå vore gratis

Idag var det sista dagen på praktiken. Det har jag själv bestämt då jag inte är klar med mina julklappar och måste därför tillbringa en del av dagen till att fixa det imorgon. Det är första gången på flera år som jag på min alldeles egna födelsedag måste åka iväg för att införskaffa mig det sista i ren panik. Så ikväll ska jag kolla igenom dem klappar jag har, slå in dem, och dubbelkolla vilka det är kvar som jag behöver köpa till. Annars brukar jag alltid slå in paketen den 23e, på kvällen när släkten lämnat mig. Men nu har jag fått order av mamma att det måste göras idag då jag tydligen inte kommer hinna göra det imorgon av någon konstig anledning? Surprise surprise. Tårta är något som också ska göras ikväll. Men nu är det mat. Tjing!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0