Så var det ett år kvar till nästa jul

Julafton var mysig, som alltid. Tomten kom på besök och alla dem små liven sken av lycka. Såna ögonblick är fina :) Hamnade i matkomma som alltid på julen. Lilla jag är inte så förtjust i julmat nämligen, så nu känns det bara jobbigt att öppna kylskåpet. Efter paketutdelningen tog jag mig till chris och svepte lite vin innan det var dags för den lokala krogen med alla nära och kära. Helt okej kväll! Roligt när man träffar på så många kända aniskten. Imorse var jag bakis. Det var längesen jag kände mig så låg efter att ha druckit dagen innan. Jag har alltid varit den som haft mig rejäla bakisdagar, så idag kände jag igen mig litegrann ialf. Kvällen annars har varit lugn. Min syster med man och barn har varit här. Så jag har gosat mycket. Jag vet att man ska ut och spåra inatt egentligen. Men jag kände inte för det idag faktiskt. Imorgon ska jag sova länge. Jättelänge. Det var några veckor sen jag fick mig en riktig sovmorgon så den ser jag fram emot. Min tanke först var väl att jag skulle försöka ta mig till mellandagsrean nåt imorrn. Men jag hoppar nog det och tar det på måndag istället. Behöver en lugn heldag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0