Sha la la la la. Life is life.

Jag har tråkigt. Kom hem från jobbet för bara någon timma sen, stängde idag. Nu sitter jag med en tom mage och väntar på att min kära mor ska komma hem med mat till mig. Hinner nog ta mig en snabbdusch innandess skulle jag tro. Jag är lite småledsen över att jag måste jobba på min födelsedag. På torsdag har jag förbrukat systemet i ett helt år. Det är ju knappt att det är roligt att fylla år längre. Nästa speciella siffra är ju typ 30? Nej fyfan va det låter illa! Men jag ser fram emot julen iallafall. Julen är mysig :) Men nu ska jag fixa och dona lite innan jag sticker iväg igen. Ska införskaffa mig lite chilinötter och sen slå mig ner i någons soffa. Alldeles själv. Men i väntan på sovsällskap. Pusshej! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0