Söndag

Idag känns det i kroppen att jag drog i mig en hel del alkohol igår. Träningsvärk eller blåmärken på rumpan, har inte tagit mig tid att kolla men ont gör det. Jag misstänker att jag såg ganska rolig ut igår när jag la vurpa efter vurpa. Mina skor ville inte samarbeta. Det blev en lyckad kväll. Dem finaste tvillingarna ska ha ett stort tack :) Jag har inte tagit mig upp ur sängen på hela dagen förutom dem korsta stunder då jag fyllt på mitt glas med cola. Ja jävlar vad med julmust jag druckit och ändå är jag fortfarande törstig. Gott gott. Nu kollar jag handbollen. Trist att det ser ut som att norge vinner. Trots att mitt nya hem inom kort finns i just norge så slår mitt hjärta för gult&blått. Inatt får jag mig sovsällskap av en fin människa. Kanske att man skulle ta sig ut till bilen snart för att starta den isgloben. Men först blir det en lång dusch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0