Livet är alldeles för kort

Har hunnit med att äta lite mat och tagit mig en varm lång dusch sen jag kom hem från jobbet. Nu ligger jag under täcket och kollar handboll, men fråga mig inte varför eftersom jag inte är ett dugg intresserad av handboll överhuvudtaget och ännu mindre av damhandboll. Men bara för att det är sverige som spelar så ger jag lite av mitt hjärta till dem för en stund. Tanken var att jag skulle ta mig hem till terror ikväll för att kolla en film. Men jag måste nog hoppa det tyvärr. Jag är för trött. Jobbar sista dagen imorgon för den här veckan. Skönt. Läste förövrigt i tidningen för någon timma sen om att en av killarna i fucking åmål, som då heter marcus, dog nu i början av december. Bara 29 år gammal. Han var man ju småkär i. Sjukt!

Sov gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0