En ensam själ

Jag vill egentligen sova men jag kan inte. Just nu är det är south park på tvn också, vilket kanske kan klassas som det absolut tråkigaste som finns att titta på. Har ingen ork att gå ut till vardagsummet för att byta kanal. Märkligt att jag inte är tröttare än vad jag känner mig då hockey var det som stod på schemat fram till 4 imorse. Det kommer väl imorgon kanske? Klockan är iallafall ställd på 10 då jag en timma senare ska möta upp mina fina tjejer som ska förgylla mitt nyår på fredag, för att handla mat och gå på systemet tillsammans. Sen ska therese få hjälpa mig med mitt stackars hår. Inte sådär supersnyggt med en utväxt lika svart som ozzy osbourne kanske? Men men, nu ska jag försöka leta upp något program värt att se från datorn istället. Så framför denna burk lär jag bli insnöad några timmar till framöver om jag känner mig själv rätt. En vitlöksklyfta har jag på bordet bredvid mig också som bara väntar på att få tänderna i sig. Jajjamensan, en rå vitlök var det jah :D På tok förkyld. Passar på nu när jag inte ska pussa på nån inatt ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0