Var är du john blund?

Åååååååh! Varför sover jag inte? Jag fattar inte alltså!? Ändå väljer jag att släcka ner rummet och stänga av datorn nångång efter tolv för att göra ett försök till att sova. Men jag lyckas sällan och jag blir så fruktansvärt rastlös av att ligga och vrida och vända på mig i timmar. Så jag drar alltid datorn till mig och fastnar här. Jag glömmer bort att sova. Somnade en liten snabbis mellan åtta och nio tidigare ikväll. Men den lilla stunden borde väl inte kunna förstöra hela natten för mig? Aja, jag fattar ingenting. Jag har varit trött och frusen hela dagen idag. Kom i säng närmare 5 imorse efter en helkväll. Först tegel som sen fick frabror blå att stoppa oss. Första gången jag fått blåsa. Helt clean. Donken väntade efter polisbesöket och sen kördes det runt på ett gäng fulla människor överallt och ingenstans. Inte det bästa avslutet. Då var det nästan så man kunde skymta rök kommandes ur öronen på mig. Ja jävlar var arg och besviken jag var. Det mesta lades sig när jag fick krypa ner under täcket och stänga av hjärnkontoret för en stund.

Klockan stod ställd på 10.30 för att jag skulle hinna vakna till liv innan det var dags att sätta sig i bilen och köra mot frissan i täby. Det var mycket som behövde göras med mitt hår. Mer än jag trodde. Steg efter steg som sen också därefter skulle upprepas både en och två ggr. Klockan tickade på och jag satt plötsligt och nojjade mig över tiden på p-skivan. När det började närma sig tre timmar var jag tvungen att berätta hur det låg till och därefter gick det lite fortare. Jag han, puh... Men fysatan så dyrt det var. Tackar gudarna för att jag slapp betala :) Klippte mig en hel del på längden också. Det gjorde lite ont i hjärtat måste jag säga. Men jag är nöjd. Sen for jag hemåt igen och tog det lugnt resten av dagen. Kollade film, hade tråkigt och fällde även några tårar. Jag har varit med om bätte dagar. Nu: skrivkramp! Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0