Back on track.

Ett par dagar utan internet och jag måste erkänna att jag kände mig väldigt vilsen där ett tag. Internet blev lite som plåster på såren men dock inte mkt till tröst. Om karlssons klister ändå gjorde underverk. Vilket önsketänkande.

Men för att beskriva mina dagar lite kort så har dem för det mesta bestått av arbete. Då gratis denna gång. Inga plåster hjälper här inte. Jag praktiskerar alltså, och som ni alla vet så betyder praktik = no money. Jag kräks. Men ungarna på förskolan får ett plus i kanten. Aldrig trivts så bra med en barnaskara på 23 pers. I onsdags blev det bowling med dem bästaste tjejerna. Jag förlorade.. såklart. Idag efter jobbet hämtade jag upp therese på vägen hem och parkerade bilen utanför hennes lilla boende. Vi gjorde våfflor och "pratade ut". Vi har ju varken setts eller pratats vid på ett tag nu pågrund av en del ouppklarade ting. Det kändes bra. Sen tog vi oss ut i kylan igen för att lite kort besöka varmare breddgrader. Jajjamensan, solarieöarna fanns där för oss. Jag somnade och vips så var det dags att komma tillbaka till verkligheten. Nu har jag duschat länge länge och legat och lyssnat på massa fina låtar. Jag älskar musik. Imorgon är det lite bye bye partaj på lobby för nära och kära. Bra sällskap! Bra utgång! Bra kväll helt enkelt! Vi ses väl där? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0