Varför föddes inte jag i ett varmare land?

Vilket jävla deppväder alltså. Det får gärna vara snö men då ska det vara strålande sol och inte snöstorm. Kom hem från jobbet vid halv sex och njuter nu av att jag är ledig imorgon. Men dock blir det ingen längre sovmorgon för mig inte. Ska nämligen befinna mig på arlanda redan 11.15 för att hämta upp becca som varit på vift långt åt helsike. Med sig har hon en prins också. Intressant :) Men nu ska jag packa en väska full med kläder som jag ska bära med mig till pappsen imorrn då jag inte ska sova hemma ikväll. Mysigt ..
Postat av: Prinsen

hörre du, en sak skaru ha klart före att så intressant skare inte bli! på lördag hoppas ja du blir så kalas som jagg fått skådat på alla video-filmer! (:



du må hane gött så kan vi pjåller nalta när vi ses!

tjohoj.

2010-12-16 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0