Barnvakt

Idag har jag varit en riktig tröttis. Inte så ovanligt :P Men det var tungt att gå upp imorse redan vid 7 för att förflytta sig till pappas hus där min syster och hennes pojkvän nu bor tillsdess att dem lyckats skaffa sig ett annat hus. Smarta typer som säljer innan dem köpt nytt. Tummen upp. Men i vilket fall som helst lyckades dagen gå ganska snabbt ändå. Hockeyn stod på tidigt imorse. Trist med en förlust och därmed utslagning. Men that's life! Jag gick sen ut med lucas en stund på dagen och åkte lite snowracer. Trots kylan är det alltid lika kul att se någon så glad över något så litet. Man glömmer lätt bort att det är kallt och lever i nuet. Men efter sisådär en trekvart fick det räcka. Vi gick in och det var dags att få i oss lite lunch innan vilan, som slutade med att båda somnade så gott. Han sov fortfarande när jag lämnade över honom idag. Vidare hem och tog det lugnt. Hade planer på att åka till täby men dem sket sig ganska snabbt. Imorgon var det meningen att jag skulle jobba, men så blir inte fallet. Ska istället iväg på en liten intervju i täby. En café tjänst. Sedan ska jag nog in i täby c en snabbis och vila ögonen på lite fint :)

Blev nyligen serverad bullar med mjölk. Klagar inte :) 
Så nu ska jag bara ha det bra och sätta igång med pluggandet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0