En trött tjej

Så var man ganska nyligen hemma från jobbet. Imorse var jag dundertrött och hade ingen lust alls att åka och "leka" som man ju gör på en förskola. Började 8, och det var nästan så man försökte låtsas om att man inte hörde väckarklockan. Niclas hade ju ställt in sig på att kolla hockeyn som började så sent som halv två inatt. Znark. Jag orkade iallafall inte hålla ögonen öppna så jag slumrade in lite fint där bredvid medans han försökte vara vaken. Men tji fick han. Jag såg allt att han blundade, så jag bad han stänga av tvn. Så imorse när jag frågade om resultatet i matchen sa han att det stog 3-0 när han stängde av. Tjena. Fick höra på radion imorse att det bara blev 2-0. Vilken tröttmössa till man :) Vi båda klev ur sängen som två zombisar. Kom sen lite försent till jobbet också då mamma inte kom hem i tid från sitt jobb. Skulle ju ta bilen efter henne, men det var rätt lugnt ändå. Eftersom pengar rullar in som det ska nu, är fanimej allt lugnt.

Annars skulle jag faktiskt behöva sova en liten stund. Ta min dagliga powernap som jag i princip alltid tagit varje dag i flera års tid nu :P Men nej, inte hinner jag det idag inte. Nu ska jag börja plugga. Rätt kuuuuuuuul. Så här blir det inga barn gjorda gott folk! Tjadååå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0