Fredag

Kort efter att jag var färdig med pluggandet igår kom niclas och gjorde mig sällskap. Vi valde att åka till macken innan stängning för att köpa med oss något gott och där träffade vi på therese som så flitigt jobbar där. Vi blev medbjudna hem till henne för att kolla film så vi satte oss i bilen utanför macken och väntade in henne. Filmen hon hade hyrt hette fame, och var nog inte bara enligt mig, en flopp. Man hade ju sett bättre alltså. Men sällskapet var mysigt så kvällen blev bra i vilket fall som helst. Vi var hemma runt tolv och det dröjde då inte någon längre stund innan vi hade somnat.

Idag vaknade vi tidigt av att min systerson härjade och förde oväsen av sig. Men då han bara är 1,5 år är det väl bara att acceptera läget :) Runt kvart över 9 slängdes han in i vårt rum då mamma skulle iväg en stund med bilen. Jaha, så då var det bara att börja underhålla den lilla gossen trots trötta ögon. Vi gick sen upp och åt lite frukot och vid elva blev jag lämnad ensam. Sen dess har jag inte hunnit göra så mycket. Städat och plockat lite. Somnade faktiskt om någon timma också om jag ska vara ärlig. Jag gillaré ;) Nu sitter jag här och försöker få dagen att gå... men inte går det fort. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0